středa 4. července 2018

Gladiátor Holice

Po Amazonu jsem říkala, že už nikde neběžím... No moc dlouho mě to netrvalo a za cca 14 dní jsem zase běžela překážkový závod pro změnu Gladiátora v Holicích. Docela jsem se tohoto závodu bála, protože každý mě varoval, abych si pořádně utáhla boty. I když jsem dbala rad, tak jsem stejně z bahna jednu botu lovila. Závod se mi běžel suprově, protože velká část se běžela ve stínu lesa a bahno se střídalo s vodou, takže jsem se vždy umyla. A hlavně jsme běželi ještě s kamarádem, takže jsme si na překážkách snažili pomoci, takže to bylo také velký plus. Gladiátor v Holicích se mi zdál lehčí než v Milovících. I když v Holicích byl kopcovitější terén bych řekla, ale zase stín. V Milovích jsme běželi na motokrosové dráze, kde pralo sluníčko. Navíc v Holicích jsem na některých byť i napřekonaných překážkách cítila posun, že ještě chvíli a více tréninku, tak možná i další překážky zdolám bez handicapu.
 
Před takovými závody jsem měla dlouho dilema, co si vlastně obléci na sebe. Po Gladiátoru v Milovicích, kde mi málem kalhoty i se spodním prádlem spadlo, jsem sehnala v Lidlu za 130 Kč kraťasy s uplými kraťasami a vázáním na provázek a ty si nemohu vynachválit. Štěstí, že jsem si je vzala rovnou dvakrát.

3 komentáře:

  1. Tyhle závody jsou úžasný a obdivuju ty lidi, co tohle dělají :)

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tak přesně tenhle typ závodu bych si jednou hrozně chtěla vyzkoušet. Musím ale ještě hodně trénovat, jsem totiž běžec i sportovec začátečník! :D Manžel mi ale koupil super trekové vybavevní, tak sním budu trénovat a třeba si jednou splním sen a najdu odvahu se také do takového závodu přihlásit! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě gladiátor race hodně láká, ale zatím jsem se teda ještě neodhodlala. I když teda trénuju. Ale mám strach z toho, že selžu a celkově v sobě zničím tu motivaci něco dělat. To je totiž u mě naprosto běžné. ;-) Navíc nevím, co do toho na sebe. Hodně kupuji přes jeden velkoobchod oblečení, ale říkám si, že to mi nejspíš asi stačit nebude, co? :)

    OdpovědětVymazat