čtvrtek 28. června 2018

Český běh žen Ostrava

O tomto běhu jsem nejdříve uvažovala, že poběžím, ale nechtělo se mi samotné a navíc zrovna v tu dobu jsem měla před státnicemi, takže se mi termín 26.5.2018 moc nehodil. Pak jsem náhodou zkusila štěstí v soutěži s Dermacol a vyhrála jsem startovné a balíček dalších cen. Když jsem do Ostravy jela, bohužel sama, tak se mi moc nechtělo. Samotná běžet závod je nic moc.

Když jsem dorazila do stánku Dermacol pro vyzvednutí výhry, byla jsem překvapená jaká taška plná věcí na mě čekala. Dále jsem si šla vyzvednou registraci do trojhalí a pak zpět do obchodního centra pro tričko. Toto bylo docela dost nepraktické mít startovní balíčky na jedné straně závodu a vyzvedávání triček ve třetím patře obchodního centra. Trička bohužel byla i v menších velikostech a ne na všechny se dostala správná velikost, kterou udali při registraci. Již od rána bylo krásné slunečné a velmi teplé počasí. Doprovodný program a moderátor Jakub Kohák byly TOP. Velmi mě potěšila možnost měření svalů a tuků. Samotný závod byl pro mě docela obtížný i když to bylo jen 5 km, ale běželo se celou dobu po asfaltovém povrchu, občas kostky. Závod se startoval v pravé poledne a trasa vedla celou dobu převážně po sluníčku.

Bylo krásné pozorovat odhodlanost slečen či dam nejlepším věku, jak s radostí zdolávají jakoukoli trať. Na tomto závodu byla vidět ta pravá radost z doběhu do cíle. Velký obdiv měla u mě slečna s kilogramy navíc, která se nestyděla a postavila se na start a nevadilo jí, že doběhla do cíle. Bylo krásné pozorovat to nadšení. Těším se na další ročník tohoto běhu a doufám, že se ke mě připojí nějaká slečna či paní, abych neběžela sama. Tento závod stojí za to.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat