středa 9. května 2018

Gladiátor Milovice aneb Hradecký byl prd

Gladiátora v Milovicích jsem ani nechtěla běžet nebo spíše jsem nepočítala, že bych ho běžela, ale naskytla se možnost se ho účastnit, tak jsem neváhala a šla do toho. Bahno jsem si vůbec nepřipouštěla, ale bála jsem se případného ohně nebo zase vysokých překážek. Již dva dny předem jsem byla docela nervózní, ale nadšeně jsem se těšila protože jsem běžela s kamarádem. Když jsme dorazili na místo a viděla jsem tolik bahna a překážku chození po cívce, moc do smíchu mi nebylo. Po vyběhnutí jsem a začátečních handicapech na ručkovacích překážkách jsem mířila k cívkám, které zas tak špatné nebyly, ale bála jsem se, takže jsem opatrně každou překážku zdolávala. První voda a já tam zahučela samozřejmě skoro celá, až komáři všudy přítomní odletěli ... Ano, bahno byl pro mě oříšek a tvrdá zkušenost. Nebyla bych to já, kdyby se nemuseli pro mě vracet, když jsem se zasekla v bahně s nohou a nemohla jsem se hnout. Nemluvím o kalhotech, které jsem měla skoro u kolen včetně kalhotek. Takže další běh k překážkám byl s držením kalhot, abych neudělala úplný striptýz (na který ovšem také došlo, ale až po závodě při sprchování). Na některých překážkách jako bahno, ručkování či cívky mi daly zabrat. Ale některé překážky, které jsem zdolala s překvapením docela v pohodě třeba kvádry, či lezení na naskládané pražce a také jsem konečně za hod koulí nedělala handicap :D
 
Po doběhnutí na nelichotivém 720. místě z 1000 jsem se těšila, že se umyji. Bohužel sprchy nefungovaly a tak mi nezbývalo jít před dosti lidmi do naha a vlést pod čurek z cisterny. V tu chvíli mi to asi už bylo jedno, protože jsem chtěla ukořistit alespoň trošku vody a z toho nejhoršího se umýt. Měla jsem bláto snad úplně všude.
 
Hlavní je si Gladiátora užít a ve zdraví zdolat. To se povedlo i mě, která netrénuji nijak. Byl to zatím nejlepší z mých závodů, které jsem běžela. Protože jde o to s kým běžíte a jak si to užijete všichni. Nějak mě už nebaví běhat samotnou. Takže nyní přemýšlím na Gladiátorem v Holicích a i nočním závodě, tak uvidíme.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat