středa 2. května 2018

NN Night Run Hradec Králové

Série zážitkových nočních běhů Night Run je unikátní projekt, jehož cílem je dostat do povědomí informace o rakovině prsu a její prevenci. Loni účastníci tohoto závodu vyběhali 205 000 Kč a doufejme, že tento rok se tato částka ještě o mnoho zvýší. Druhou zastávkou po Ostravském závodu byl závod v Hradci Králové.
 
Na závod do Hradce Králové jsem se strašně těšila, protože tento závod byl naším prvním společným závodem s přítelem. Já běžela trasu 5 km a přítel 10 km. Počasí bylo úplně úžasné. Byla jsem jsem mile překvapena zázemím závodu, které bylo oproti WiterRun na úplně jiné úrovni. Občerstvení, úschovny, registrace vše bylo přehledné a dokonce i fotokoutek. Pro malé i velké bylo dost zábavných stánků a kdo potřeboval doplnit výbavu čelenek, kompresních podkolenek i dalších drobností, tak si zaručeně vybral. Startovní balíček byl poměrně plný, ale tolik smíchu když mužská část naší závodní výpravy zjistila, že v balíčku je od Borotalco pudr, byl k nezaplacení. Tolik smíchu a zábavy, kterou vyčaroval tento pudr a následně voda od Mattoni, se kterou se po závodě strhla mezi mužskou části vodní bitva, byl dokonalý. Jak se mi na obrázku zas tak nelíbilo tričko, ve kterém se letošní ročník běží (protože nemělo růžovou barvu), tak jsem po nasazení byla moc nadšená a barva se mi strašně zalíbila.
 
Můj cíl byl stanovený dostat se pod 30 minut na 5 km. No to sice zas tak úplně nevyšlo, ale i proto, že jsem byla dost překvapená ze schodů a ty mě už úplně na konci odrovnaly :) Po stopnutí času a vzdálenosti na hodinkách jsem byla překvapená, že trasa 5 km závodu byla dlouhá 5,4 km, takže kdyby to bylo vážně "jen" 5 km, tak s mým realtime 0:30:17:4 bych neměla problém se pod 30 minut dostat. Celkově 169 místo z 599 účastníků nebylo vůbec špatné oproti minulým závodům, a stále mám co zlepšovat. Dokonce jsem se dostala i na bednu v kategorii blogrun, ale moc mě toto umístění netěšilo protože jsem byla v této kategorii sama, takže doufám, že na dalších závodech se to změní. Hlavně nejsem zvyklá stát před lidmi, takže jít si bednu stoupnout, bylo docela pro mě utrpení :) Hold nejsem exibicionistka. Tím, že jsem přiběhla do cíle docela brzy, tak jsem měla možnost sledovat i doběhy dalších účastníků a musím říci, že některým patří velká poklona. Jednou velkou výhodou tohoto závodu je, že velká část lidí nezávodí, ale prostě chtějí si užít tento závod a třeba i sobě nebo okolí ukázat, že je jedno jestli vážíte málo nebo hodně, jestli běžíte sami nebo si na pomoc vezmete s sebou i psíka. Hlavní je ta obrovská radost a to, že člověk překoná sám sebe a to je přeci nejdůležitější. Užít si závod plný smíchu, lásky a zábavy. Takže kdo se stále bojí nebo se nemůže rozhodnout, zdali závod zvládne či nikoli, tak neváhejte a přihlaste se. Ukažte sobě i ostatním, že se nebojíte a jdete si užít krásné odpoledne a večer.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat