čtvrtek 26. dubna 2018

Gladiátor aneb láska nejen k němu

Gladiátor, závod o kterém jsem vždy snila, že ho jednou zkusím. Strašně obávaný závod, který jsem si říkala, že nemám šanci zvládnout. Když jsem na facebooku viděla závod v Hradci Králové 4+ km a 20+ překážek, říkala jsem si to bych mohla zvládnout a navíc kategorie FUN, kde nemusíte všechny překážky překonat. Dlouho jsem váhala a pak když jsem se registrovala, tak si říkám, když už tak už, žádná FUN kategorie, ale půjdu do toho naostro. Nikdo mi moc nevěřil, naši rýpali, že bych měla trénovat apod.
Nadešel den "D" neboli "neděle velikonoční" a také "den mého prvního Gladiátora". Když jsme jeli do Hradce Králové byla strašná zima, foukal silný studený vítr a bylo okolo snad 6 stupňů. Když jsem přišla na místo závodu, začaly na mě jít mdloby, když jsem viděla co mě čeká. Nervy byly obrovské. Navíc takový divný pocit stát na startu sama a čekat, naštěstí jsem se dala do řeči s holčinou za mnou, která na startu byla také sama. Po startu už nic nevnímáte, jestli je zima, teplo nebo prší.. Vnímala jsem jen to, že to musím dát. Nejtěžší pro mě bylo něco přelézat jako kontejner, kde jsem se zasekla a nemohla jsem prostě se trefit nohou na žebřík (taťka mi pak po závodě říkal, že když mě viděl, tak se o mě dost bál) a poté vysoké stěny, kde jsem měla velké štěstí, že vždy na nich jsem potkala alespoň dva muže, kteří mi pomohli. Jinak vlastně celý závod byl super a nevím čeho jsem se bála. To, že neumím ručkovat? No tak jsem si dala kolečko navíc nebo ráčky u kterých, když jsem viděla, že se někteří plazí docela pomalu a já šnek je předjíždím, tak mě stouplo trošku sebevědomí .. A ten pocit v cíli, že jsem to zvládla - nepopsatelný. O modřinách a podlitinách raději nemluvím, byla jsem jak kdyby mě někdo zmlátil, ale to k tomu patří.
Je zajímavé, že jedna zveřejněná fotka na správném místě z Gladiátora, mi do života přivedla, dalšího úžasného nadšence jako já. Se kterým poběžím další závody jako NN night run, Gladiátora v Milovicích, Amazon race apod. Takže i když vypadáte jako čuně, tak to někdy není na škodu :)
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat