neděle 4. srpna 2013

Letní foto

Ahojte:)

Po dlouhé neaktivitě se vracím zpět k psaní. Přestala jsem psát protože se mi zdálo, že není o čem a že z mých článků se začal stávat velký nezajímavý kýč. Zapracovala jsem na vzhledu i když pořád to není takový, jak bych si představovala, ale bohužel nejsem žádnej ajťák. Z blogu Anett-s se stal Style by Ann. Doufám, že teď na tom bude blog lépe než před pár měsíci:)

První článek "staronového" blogu je z focení na starém rozpadlém koupališti u nás ve městě. Prostředí s úžasnou atmosférou, ze které jsem měla strach - pořád jsem hledala kde na nás vyskočí nějaký feťák nebo bezdomovec.

Růžové maxi šaty Reserved
boty CCC
boty vypůjčené - značku nevím
Šedé maxi šaty Reserved

Květované legíny Promod
Oranžová halenka H&M
boty CCC

3 komentáře:

  1. Ahoj,
    moc se mne líbí tvůj blog :) Kdyby jsi někdy prodávala ty šedé šaty z Reservedu tak se určitě hlásím:) Díky A.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi asi líbí ty třetí šaty. Je to příjemná barva. Hodně se teď věnuji vyšívání na textil a tak si dovedu představit, že by tam byl nějaký zajímavý motiv nebo tak něco. Na druhou stranu i takhle holé jsou vlastně docela pěkné. Jenom mi osobně tam prostě něco chybí. Ale to už je otázka vkusu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. V poslední době jsem si taky hodně oblíbila ty oversized věci. Prostě když je to pohodlné, je to pro mě prostě lepší. Mám teď vyhlídnuté jedny zelené šaty, tak jenom čekám, až mě k tomu počasí přiměje. Přeci jenom když se to teď zase všechno kaboní, tak nechci investovat do šatů. Ale věřím tomu, že to velmi brzy přijde. Vždyť už je duben!!! :)

    OdpovědětVymazat