pondělí 12. března 2018

Cheat day - NIKDY!!!

Velmi často na facebooku vidím fotky nebo komentáře ohledně Cheat dne. Kde jednou za čas se prostě jeden den "sprasíte". Takže na fotkách cheat dne bývají hranolky, chipsy, pizza, sladkosti apod. Jednou jsem pod fotku cheat dne napsala komentář, že raději si dopřávám po malých částech to "prasení" než abych najednou v jeden den vše snědla. A radši si po kávě s dortem pak půjdu zaběhat a bez výčitek než prasit najednou. Docela jsem si tehdy tímto komentářem naběhla. Snesla se na mě vlna kritiky. Včera k nám přijela návštěva a můj den vypadal asi takto:
 
"Ráno klasická ovesná kaše i když jsem si ji nazdobila jahodami a bonbonem MonCheri. K obědu jsem se taky ještě držela ,kuřecí steak na liškách a rýže, kulajdu ta nebyla mléčná a velký kusy hub, no to by ještě byl docela normální den u mě. Pak následovala káva v kavárně, to už jsem si říkala mám si ten zákusek dát, ale dala jsem. Protože malinový vypadal luxusně s tou porcí malin. Bráchova přítelkyně na mě koukala jestli jsem nespadla z višně, že si zákusek tak vychutnávám a komentuji jeho lahodnou chuť asi tři minuty. A večer doma dělal taťka k večeři domácí hranolky, kterým jsem několikrát odolala a říkám si teď si je dám, když už prasím, tak prostě cheat day si udělám a dám si je i s tatarkou. Kdybych to byla tušila, tak bych si ten plný talíř ráda odpustila a ochutnala jenom jednu dvě hranolky. Jsem je snědla,  najednou mi bylo hodně těžko od žaludku, říkám jdu na orbitrek to vyhoním... 11,5 km hodina pryč, mě čím dal větší těžko.. Jsem lehla do postele, že půjdu spát, že to třeba zaspím. Funěla jsem já čuník na porážce na posteli a v hlavě mě šla myšlenka už nikdy více. To radši v malé míře a častěji."
 
Osobně si myslím, že držet určitou stravu - nemusí to být vyloženě dieta. A pak najednou se "sprasit" ve velkém, je mnohem horší pro žaludek, než si občas dopřát nárazově úplné hnusárny. 
 
Suma sumárum. Dokud si budu váhu držet nyní jak je. Že nepůjde nahoru. Tak si prostě občas ten zákusek a kávu dám, když půjdu do kavárny kvůli určité příležitosti. Ale na dlouhou dobu si rozmyslím myšlenku, "tak se dneska sprasím, jednou to nevadí". Dnes, den po "prasení" mám horší pocit, vyčitky, je mi těžko stále, pálí mě žáha, bolí mě hlava, prostě hnus. Takže tuto chybu s nárazovým přejídáním, již nikdy. Příště hlavně s rozumem.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat