pátek 9. března 2018

Objednávka MyProtein UK

Docela často jsem si před vánoci objednávala, z různých e-shopů potravinové doplňky, topingy, pochutiny apod. Ale lákaly mě dost slevy a různé akce na stránkách MyProtein. Jsou dvě skupiny lidí, jedna si značku MyProtein chválí, druhá na ni nadává. A proto jsem si chtěla udělat vlastní názor. Na instagramu jsem objevila, že hodně lidí neobjednává z českých stránek, ale z oficiálních anglických stránek. A tak jsem začala zkoumat ceny. A ani se nedivím. Ceny jsou v úplně někde jinde na oficiálních stránkách než na českých. Je to asi dáno i nízkým kurzem libry, který se pohybuje okolo 28,7 Kč za libru. Byla jsem docela v šoku v porovnání 1 kg arašídového másla, které na oficiálním e-shopu vyjde na cca 93 Kč a v ČR 269 Kč (po jejich obvyklé 20 % slevě 215 Kč), ale i tak je rozdíl vělký. Pošta z Anglie je 145 Kč, clo ani daň jsem neplatila. Objednávala jsem v sobotu 24. února a zásilku odesílali v pondělí 29. února v okolo jedné hodiny v noci. Zásilku mi přivezlo PPL 2. března. Takže cca 5 pracovních dní, což je super.
 
Já zrovna měla štěstí na akci a sehnala jsem flavdrops za £2,79, tj. 81 Kč, nyní už mají po 20 % slevě za 4 libry. Chce to hlídat. Dále jsem nakoupila pro představu směs na palačinky £3,19, tj. 93 Kč. Syrup za £3,19, tj. 93 Kč. Impact Whey Protein 250 g za £3,19, tj. 93 Kč.
 
Výrobek
Cena v ČR
Cena v Anglii (29 Kč/1£)
Arašídové máslo 1 kg
269 Kč
174 Kč (£5.99)
Flavdrops
159 Kč
145 Kč (£4.99)
Syrup
179 Kč
131 Kč (£4.49)
Proteinový chléb
149 Kč
115 Kč (£3.99)
Směs na palačinky 200g
189 Kč
145 Kč (£4.99)
Impact Whey Protein
549 Kč
522 Kč (£17.99)
Pozn. Ceny jsou uváděny v plných cenách.

Ceny jsou uváděny v plných cenách. Když něco mají levnější v Anglii, druhý týden v ČR. Ale pořád ceny, když chytnete akci v Anglii, jsou lepší než v ČR. Např. bezešvé legíny stojí nyní v akci v přepočtu 650 Kč, ale v akci u nás vyjdou na 823 Kč. Je třeba hlídat, kdy mají akci v Anglii, mrknout na kurz libry.
Nyní už se bude jenom testovat a testovat. Samozřejmě vše si nenechám pro sebe, ale podělím se. Již nyní mám v košíků další výrobky, pro příští objednávku. Uvažuji o proteinovém chlebu, legínách, cookies, vitamínech, arašídovém másle v prášlu a další.

 

1 komentář:

  1. Taky jsem teď objednávala nějaké proteiny a další nějaké věci na trénink. Přeci jenom se blíží jaro, takže dříve či později vyběhnu ven a začnu zase makat. Jen si teda říkám, že moje malá peněženka musela fakt trpět a plakat, protože toho bylo celkem skoro za deset tisíc... Ale tak co, člověk si musí udělat radost. :)

    OdpovědětVymazat