pondělí 26. února 2018

Christmas Night Run Praha 2017

Celý loňský rok nebo možná spíš od té doby, co jsem začala hubnou byl mým snem si zaběhnout nějaký závod. Strašně ráda jsem se kochala na instagramových účtech nebo facebooku fotkami a záviděla jsem tu atmosféru, nadšené úsměvy, krásné fotky, medaile apod. V říjnu mě napadla bláznivá myšlenka, proč to vlastně nezkusit. Mrkla jsem na výsledkové listiny z minulých let a zjistila jsem, že bych nemusela být dokonce ani poslední :D Přemluvila jsem přítele a chudák musel jít do toho se mnou. Z obavami jsem nás zaregistrovala a vymyslela další aktivity, které by jsme v předvánoční Praze mohli uskutečnit a hlavně zamluvila hotel. Co se týká startovného, tak jsem ocenila u tohoto závodu 50 % slevu na studenta při zadání čísla isic karty, plné startovné stálo 500 Kč. Musím říci, že jsem byla překvapena jaké krásné zázemí bylo v Praze připraveno. Startovací balíček byl nemohu porovnávat zatím s moc závody, ale byla jsem nyní v Hradci Králové na Winter Run a Christmas Run bych řekla, že měl lepší balíček. Krásná čelenka, fotka ze závodu, zázemí super, krásná vtipná rozcvička, krásné prostředí startu. Co se týká trati, připadala jsem si jak atrakce jelikož se běželo kolem Vltavy, bylo všude hodně turistů a ty povzbuzovali a byla to pro ně dost velká atrakce. Já mám problém docela běhat ve tmě, protože jsem slepá a je pro mě problém dávat pozor kam šlapu. V cíli jsme bohužel nenašli občerstvení a ani čaj, takže asi už ho snědli běžci, kteří doběhli před námi a nebo jsme byli slepý. Medaile byly krásné – na sobíky mám prostě slabost. Doběhla jsem s časem 0:35:54 to byl pro mě dost úspěch, protože jsem běhávala 5 km okolo 0:41:00 i více. Skončila jsem 261. V kategorii a celkově 769. Přítel doběhl s časem okolo 0:39:00 a já byla nadšená, protože když jsme chodili spolu běhat, tak to nebyl schopný ani uběhnout. Takže když se objevil v cíli chvilku po mě, byla jsem nadšená a hrdá. Prý tento závod si dáme jako tradici před vánoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat